Danas pričamo o važnosti fotki kod prezentacije uslužne djelatnosti
Kakve fotke trebam za prezentaciju uslužne djelatnosti?
🏢 PROSTOR
Prije svega, nije isto ukoliko imaš prostor za svoju djelatnost ili istu obavljaš na terenu. Ukoliko imaš prostor, važno je lijepo dočarati prostor potencijalnim klijentima kako bi se osjećali ugodno dolaskom u taj navedeni prostor. Prostor treba izgledati uredno, osvijetljeno i najvažnije, ugodno za klijenta!
🙋♂️ 🙋♀️ LJUDI
Lifestyle fotke su nešto čime klijentu dočaraš što ga očekuje prilikom dolaska u prostor. Na tim fotkama je važno da su subjekti (kolektiv, statisti, modeli…) nasmijani i vedri što klijentu ulijeva sigurnost i povjerenje.
💻 OPREMA
Ukoliko tvoja djelatnost obuhvaća specifičnu opremu, veoma je važno tu opremu i prikazati. Najčešće klijentu informacija o kakvoj je opremi riječ ne znači ništa, no svejedno mu daje povjerenje činjenica da imaš alat za posao za koji te želi angažirati. Time mu daješ sigurnost da ćeš posao obaviti.
Sve ove navedene stvari na klijenta djeluju podsvjesno. Malo je vjerojatno da će netko analizirati fotografije ukoliko za to nema opravdani razlog ili motiv. No, ionako znamo da većinu svojih odluka donosimo na prvu, a analiziramo s ciljem opravdavanja tih odluka. Zašto ne bi onda fotkama impresionirali klijenta na prvu? 🙂